Nazwa forum

Opis forum


#1 2007-12-29 12:37:27

Ravager69

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 9
Punktów :   

Rady

Zamieście tutaj jakieś ogólne porady dot. strategii gry, np. w co warto najpierw inwestować żeby szybko się rozwijać, które technologie rozwinąć najpierw

Offline

 

#2 2007-12-29 12:51:25

biskup

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2007-12-25
Posty: 7
Punktów :   

Offline

 

#3 2007-12-29 18:47:16

Marcin i inni 1,11,111...

Administrator

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 35
Punktów :   

Re: Rady

To co napisałem to nie musi być jedyne rozwiązanie. Możesz farmić innych mi sie to nie opłacało bo na samo paliwo wydałem 200 ropy a mi przyszło z 300 materiałów pewnie myślicie że piechotą lepiej ale piechota mniej bierze i powinieneś mieć jej z 100 by przypadkiem obrońca obrony czasem nie zrobił szybciej niż ty zajdziesz. Podstawa to kopalnie nie trzeba robić rafineri zbyt wysokiego poziomu poniewarz zabiera ona najwięcej energii, ale zawsze możesz rope wymienić na inne surowce. Podstawą jest, była i będzie kopalnia. Uwagi zanim zaczniecie produkcje masową armi (z 100 Siepaczy, 40 Raidersów, 20 Camaro itp.) lepiej za te surowce zrobić po 1 poziomie kopalni. Na 12 poziomie kopalnia wydobywóje około 2000 rudy żelaza więc narazie dajcie sobie spokój z "wojskiem". PS. GOLAN ma 2000 aut, 10000 piechoty.

Offline

 

#4 2007-12-29 21:06:23

biskup

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2007-12-25
Posty: 7
Punktów :   

Re: Rady

Popieram to co napisałeś na temat ropy. W początkowej fazie rozwoju nie jest tak bardzo potrzebna jak inne surowce. Sam często używam jej jedynie do wymiany na inne surowce. Powoli jednak stawiam na motoryzacje i to, że tak powiem pełną gębą. Postaram się na bieżąco opisywać, czy warto było pakować jedynie w zmechanizowane wojo. Pzdr

Offline

 

#5 2007-12-29 22:33:38

Marcin i inni 1,11,111...

Administrator

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 35
Punktów :   

Re: Rady

Właśnie w pełni zmechanizowane. Sam mam 20 Camaro (mieszczące po 2 ludzi) i tylko 40 Siepaczy ale zamierza zmienić ich na Raidersów. Technologia jest tylko chęci małe.

Offline

 

#6 2007-12-31 10:32:55

LordDrak

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2007-12-31
Posty: 3
Punktów :   

Re: Rady

Ja mam pytanko odnośnie kolonizacji. Jak wygląda ten proces i co potrzeba aby go spełnić?



Drogi adminie.. może podzielisz się tutaj swoim doświadczeniem

Ostatnio edytowany przez LordDrak (2007-12-31 14:33:00)

Offline

 

#7 2007-12-31 12:58:12

Ravager69

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 9
Punktów :   

Re: Rady

bodajże musisz móc produkować Dingo. co potem - nie wiem, ja jeszcze nie mogę niczego skolonizować

Offline

 

#8 2008-01-01 09:14:52

Tathagata

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2007-12-29
Posty: 5
Punktów :   

Re: Rady

Porady dobrego szpiega i jak postępować w razie skanu i ataku.
Jeżeli was ktoś skanuje to nie wpadajcie w panikę.
Sprawdźcie kto to, jak blisko was jest i jaki ma poziom. Jednak nie bagatelizujcie tego.
Ze skanu, a dokładniej z tego jak dużo o Tobie się dowiedział możesz wywnioskować o poziomie jego centrum
wywiadowczego. Jeśli jest to duży poziom to nie ma sensu skanować go w odwecie.
Powiedzmy że skan pokazał wszytko łącznie ze stanem jednostek to, a ty masz w miarę rozwinięte centrum
wywiadowcze(na pierwszym poziomie Gildia szpiegów) to ważna jest odległość.
Jeżeli skanuje Ciebie ktoś z daleka, z poza planszy to najczęściej jest to ktoś silniejszy ale prawdopodobieństwo ataku jest małe.
Jeżeli skanuje cię ktoś z okolicy to musisz sie pilnować. Często po takim skanie do ok 30min może nastąpić
atak. Przygotuj się i obserwuj sytuację.

W razie ataku podejmij właściwą decyzje.
Oceń szanse swojej obrony i czy zdążysz przed nadejściem wroga wyprodukować odpowiednie jednostki by mieć przynajmniej równowagę.
Siepacze to mięso armatnie i nadają się tyko do walki z siepaczami.
Wystarczy niewielka przewaga i jakieś umocnienie by wygrać. Przeciwko pojazdom są prawie bezradni.
Jeżeli przeciwnik ma duża przewagę w liczbie lub technologii nie wpadaj w popłoch...
Nie ma wtedy sensu produkować jednostek które niechybne stracisz. Lepiej jeśli masz akurat odpowiednie
zasoby(lub zdąża sie wyprodukować przed atakiem-przydatny kalkulator) to modernizuj. Jeśli pozostają ci
punkty zainwestuj w jakieś przydatne badania. Jeśli surowców za mało poczekaj i kilka minut przed atakiem
zacznij budować np. tanie ogrodzenie/zapory w dużych ilościach, tak aby maksymalnie wykorzystać swoje
surowce. Przeciwnik pokona twoją obronę ale dostanie ochłapy, a może zabrać max. tylko połowę surowców.
Natychmiast po ataku anuluj budowę tych umocnień. Odzyskasz surowce, a przeciwnik zniechęcony słabym
zyskiem może nie powtórzy ataku. Jeśli jest silniejszy i farmi sie na nas to niestety musimy stosować taka
taktykę do upadłego aż mu się znudzi.
Pamiętaj - piechota ma niewielki udźwig i dłuugo idzie(sprawdza się na małe dystanse) ale pojazdy pokonają
tę odległość szybko i zabiorą dużo więcej. Żeby je wysłać wróg musi im nalać do baku - w razie słabego
zysku jest tu stratny.


Jeżeli chodzi o pomoc to na tą chwilę nie można chyba przesyłać jednostek pomiędzy  obcymi bazami. Trzeba radzić sobie samemu.
Można przerzucić surowce, pobawić sie w dyplomacje, poprosić silniejszego o interwencję(najazd na wroga)...
Ale jak uruchomią opcję TEAM to się zaczną na dobre sojusze.

Ostatnio edytowany przez Tathagata (2008-01-01 09:18:14)

Offline

 

#9 2008-01-02 13:08:34

Marcin i inni 1,11,111...

Administrator

Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 35
Punktów :   

Re: Rady

To co mówisz to święta racja nie panikuj i jak do niego piszesz to nie z bluzgami.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zarzadzanieumcs.pun.pl www.nnworld.pun.pl www.muonline.pun.pl www.metin2rpg.pun.pl www.pokefun.pun.pl